Matrika
Odbor sociální
Zabezpečuje agendu na úseku sociálních věcí s platnými právními předpisy a v rozsahu stanoveném právními předpisy.
V součinnosti se zdravotnickými zařízeními vyhledává těžce zdravotně postižené občany a staré občany v nepříznivých podmínkách, které nemohou sami překonat.
VedeStandardizovaný záznam sociálního pracovníka, který je součástí Jednotného informačního systému práce a sociálních věcí.
Odbor bytový
Vede evidenci bytových domů a bytů v majetku města. Evidence nebytových prostorů. Uzavírá nájemní smlouvy k bytům a nebytovým prostorům.
Zajišťuje chod bytového odboru.
výběr nájemného, jeho evidenci, vyúčtování služeb, vymáhání dluhů zpracování plánu údržby, oprav a GO prostřednictvím dodavatelských organizací dodávku vody, plynu, el.energie, teplo a teplou vodu kominické služby, deratizaci a dezinsekci revize elektro, plynu, hromosvodů, výtahů,STA, protipožární a jiné dle platných předpisů sleduje využívání bytového fondu včetně společných prostor a nebytových prostor zejména z hlediska právního, klidného občanského soužití, devastace, využívání k jiným účelům. odbor vnitřních věcí ( výherní hrací automaty) pokladnaOdbor výstavby, životního prostředí a dopravy
tel. 382 229 613, e-mail: stavebni.urad@mirotice.cz
činnosti vykonávají Blanka Cízlová, Adéla Dudová, DiS.
Žádosti a tiskopisy zde
Automatické vytvoření žádosti správcům sítí: www.kraj-jihocesky.cz/zadost
Systém stavebně technické prevence
Odbor finanční
Zabezpečuje souhrnnou ekonomickou agendu města. Zajišťuje a provádí agendu účetnictví města, účtování příjmů, výdajů a hospodářské činnosti města.
Zpracovává mzdovou a personální agendu.
Kontakt :
Marcela Brejchová 382 229 360 financni@mirotice.cz
Odbor vnitřních věcí
Podatelna, odbor vnitřních věcí, pokladna, evidence obyvatel.
Odbor vnitřních věcí vykonává v přenesené působnosti na území města a pověřeném územním obvodu činnosti na úseku přestupků, evidence obyvatel, matriky.
V samostatné působnosti vykonává činnosti na úseku vnitřní správy, přidělování čísel popisných.
podatelna-informace, Czech POINT úřední deska pokladna, místní a správní poplatky volby, referenda přestupky, informace o občanech ověřování opisů a podpisů (vidimace a legalizace) ohlašovna trvalých pobytů, rušení místa trvalého pobytu evidence obyvatel správa hřbitovaTajemník města
Tajemník města Mirotice je vedoucím úřadu ve smyslu zákona 312/2002 Sb., plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele vůči zaměstnancům města. Zúčastňuje se zasedání zastupitelstva města a zasedání rady města s hlasem poradním.
Hlavním úkolem tajemníka je řízení činnosti městského úřadu tak, aby zajišťoval a poskytoval občanům služby směřující k zabezpečení výkonu státní správy, v souladu se zákony a zabezpečení samosprávných úkolů města v souladu s programem rozvoje města, usneseními rady a zastupitelstva města. Při své práci se řídí zákonem č. 128/2000 Sb.
Starosta
Starosta zastupuje město navenek. Úkony, které vyžadují schválení zastupitelstva města, popřípadě rady města, může starosta provést jen po jejich předchozím schválení, jinak jsou tyto právní úkony od počátku neplatné.
Starostu volí do funkce zastupitelstvo města z řad svých členů. Starosta musí být občanem České republiky. Za výkon své funkce odpovídá zastupitelstvu města.